Prezes PZKosz podsumował sezon Suzuki 1LM
fot. Agnieszka Żukowska

,

Lista aktualności

Prezes PZKosz podsumował sezon Suzuki 1LM

- Doskonale widać, że sponsor tytularny - Suzuki Motor Poland - dał “kopa” tym rozgrywkom. I to w rywalizacji zarówno na dole, jak i na górze tabeli - ocenia Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

,

Przed startem sezonu 2020/2021 rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn po raz pierwszy zyskały sponsora tytularnego. Marka Suzuki Motor Poland była obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących Suzuki 1LM.

- Budujemy produkt Suzuki 1 Ligi Mężczyzn. Doskonale widać, że sponsor tytularny - Suzuki Motor Poland - dał “kopa” tym rozgrywkom. I to w rywalizacji zarówno na dole, jak i na górze tabeli. Obie drużyny w finale pokazały, że zasługują na grę w Energa Basket Lidze, ale wszyscy wiemy, że miejsce jest tylko jedno. Czekaliśmy na tak emocjonujące finały - mogą pokazać się tutaj zarówno młodzi zawodnicy, jak i ci bardziej doświadczeni. Systematycznie budujemy siłę rozgrywek. Mam nadzieję, że w kolejnych sezonach będzie to jeszcze bardziej widoczne – podsumował Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.